!ADVARSEL!: Du vil i gennemsnit få 22 % flere henvendelser, og 33 % forbedret kundeservice... Er du klar?
Hvad er en chatbot, og hvordan bygger man en chatbot?
... Her er svaret kort og præcist!

Hvad er en Chatbot?
Når vi snakker chatbots, er der noget med chat, og der er noget med robot. Her er forklaringen:
 
BOT: At noget fungerer som en bot betyder, at man automatiserer noget, som man ellers ville have gjort manuelt. Automatisering af chats handler om:
- at chatbotten kan genkende/forstå sprog,
- at chatbotten kan matche et relevant svar med et spørgsmål.

CHAT: En chat er en samtale, der foregår i tekst, eller tale gennem et device. Det kan være din computer, din telefon eller f.eks. en højtaler.
Chatformatet er altså også en måde, hvorpå virksomheder, konsulenter, det offentlige, influencers, og andre kan nå deres brugere gennem en konverteringsskabende dialog. Det særlige ved chatformatet er, at det tager udgangspunkt i brugerens spørgsmål først. Dvs. det er ikke brugeren, der skal forstå platformen (websitet, søgemaskinen, appen). Det er teknologien, der skal forstå brugerens spørgsmål og intention, og lave et svar tilpasses her til.

Flere salg & bedre kundeservice?
Hos ChatbotR bygger vi chatbots efter vores egen udviklede chatbot model, som er gennemtestet på tværs af alle brancher, og i gennemsnit skaber 22 % flere leads og 33 % bedre kundeservice.         

Vi, hos ChatbotR, har udviklet vores helt egen vækstmodellen tilpasses chatbots samt sales funnels, som sikre, at i konverterer jeres besøgende indtil loyale kunder. 


Få 1250 % forbedret kundeservice, 22 % flere leads, & 12 % mere omsætning. (i gns.)
Vi, hos ChatbotR er kæmpe fans af freebies. Derfor har vi valgt at offentliggøre en chatbot-skabelon, som skabte 22 % flere leads, forbedrede kundeservice med 1250 %, og skabte 12 % mere omsætning. 
© ChatbotR.dk 2018. All Rights Reserved.